Suurin osa isännöitsijän ja asunto- ja kiinteistöyhtiön asukkaan tai osakkaan välisistä asioista on nopeinta ja helpointa hoitaa alta löytyvillä lomakkeilla. Täytäthän lomakkeen huolellisesti ja merkitset siihen kaikki oleelliset ja pyydetyt tiedot. Näin varmistat, että lomakkeen käsittely onnistuu vaivattomasti ja saat asiallesi mahdollisimman pikaisen päätöksen. Emme valitettavasti voi käsitellä huolimattomasti tai vaillinaisesti täytettyjä lomakkeita.
Ilmoita ja päivitä tietoja tai tilaa avain ja isännöitsijäntodistus lomakkeilla
Lomakkeilla voit muun muassa ilmoittaa sisään- tai ulosmuutostasi, tehdä häiriöilmoituksen sekä ilmoittaa huoneistoosi suunnitelluista muutostöistä. Täyttämällä lomakkeen voit lisäksi tilata uuden avaimen tai isännöitsijäntodistuksen. Muistathan myös päivittää muuttuneet yhteystietosi toimistollemme – sekin onnistuu helposti lomakkeella.
Etkö löytänyt hakemaasi asiaa?
Mikäli asiasi koskee muita kuin lomakkeissa ilmoitettuja asioita tai tarvitset apua lomakkeen täyttämisessä,
voit aina olla yhteydessä isännöitsijätoimistoomme. Toimistomme kokenut ja ammattitaitoinen
henkilökunta palvelee kaikissa isännöintiin liittyvissä asioissa ja vastaa mielellään lomakkeita sekä muuta
toimintaamme koskeviin kysymyksiin ja tiedusteluihin. Tavoitat meidät puhelimitse numerosta 010 231 0390
arkisin klo 8.30–14 tai lähettämällä meille sähköpostia.